Welkom op het e-loket

Via het e-loket van De Gentenaar kunt u op een heel eenvoudige manier zelf uw abonnement beheren, een vraag stellen aan de klantendienst, ...
Mijn abonnement
wanneer u een vakantieaanvraag wenst te registreren, een klacht wenst door te geven, een adreswijziging wilt aanvragen, de betaalwijze wilt aanpassen ...
Digitale toegang activeren
wanneer u uw toegang tot de digitale diensten van De Gentenaar op basis van uw papieren abonnement wenst te activeren. Hiervoor moet u uw registratie eenmalig koppelen aan uw abonnement.
Klik hier voor een overzicht van de digitale diensten van De Gentenaar.
Contact
wanneer u een vraag hebt over Gentenaar.be, Nieuwsbrieven, Mobile, ... of de klantendienst wenst te contacteren.
De Gentenaar Voordeelkaart
Wanneer u informatie wenst over ' De Gentenaar Voordeelkaart' of een voordeelkaart wenst aan te vragen.

Om u aan te melden op het e-loket, tikt u achtereenvolgens uw e-mailadres en wachtwoord in waarmee u zich bij Gentenaar.be geregistreerd heeft. Klik daarna op de knop aanmelden.
Bent u nog niet geregistreerd op Gentenaar.be, dan moet u dit eerst doen vooraleer u verder kunt.

Na het aanmelden ziet u meteen de detailgegevens van uw abonnement. In het geval u meerdere actieve orders heeft bij De Standaard, Het Nieuwsblad of De Gentenaar, krijgt u echter eerst een overzicht van deze orders. Om verder te gaan selecteert u het gewenste order.